Zdrowie powinno być dla każdego człowieka cenną wartością, którą należy chronić i o którą powinno się dbać. Każdego roku przybywa osób otyłych, w tym także dzieci i młodzieży. W Polsce 50%  kobiet i 62% mężczyzn ma nadwagę. Wiąże się z nią wiele chorób. Trzeba podkreślić również fakt, że może być ona przyczyną depresji. Negatywny obraz samego siebie wpływa niekorzystnie na to, w jaki sposób funkcjonujemy na co dzień, przekłada się na nasze relacje interpersonalne oraz energię życiową. Pozbycie się dodatkowych kilogramów nie jest proste, dlatego że wiąże się z pewnymi ograniczeniami i przewartościowaniem dotychczasowych przyzwyczajeń. Jednak trzeba wierzyć, że może nam się udać – w końcu pozytywne myślenie to połowa sukcesu!

Chcesz schudnąć? Przyjrzyj się temu, jak jesz

Żyjemy w czasach, które wymuszają na nas szybkie tempo życia. W rezultacie bardzo często jemy posiłki w pośpiechu, bez zastanowienia co powinno znaleźć się na naszym talerzu, aby posiłek był pełnowartościowy. Pośpiech nie jest dobrym doradcą. Brak czasu powoduje, że chętniej sięgamy po niezdrowe, wysokokaloryczne przekąski, które zapychają nas jedynie na chwilę. Bywa także, że zmęczeni po pracy nie mamy już siły i energii na to, żeby skomponować zdrowy obiad. Takie produkty jak: mąka, cukier oraz tłuszcze nie dostarczają nam cennego błonnika, natomiast ulegają szybkiemu strawieniu, dając słabe uczucie sytości. Nie wolno zapominać o tym, że ilość kalorii, którą powinniśmy spożywać, powinna być uzależniona od naszego trybu życia i rodzaju pracy, jaką wykonujemy. W celu opracowania najlepszej dla siebie diety warto skonsultować się z doświadczonym dietetykiem, który pomoże nam ustalić konkretny plan działania.

Wytrwać na diecie

Decyzja o tym, żeby wprowadzić do swojego życia konkretne zmiany już podjęta – jesteś na diecie, która jest niezwykle ważna w procesie utraty zbędnych kilogramów. Masz konkretny cel i chcesz, żeby został on osiągnięty. Po drodze spotkasz jednak wiele przeszkód i pokus, jak je przezwyciężyć? Oto kilka podpowiedzi.

  1. Aktywność fizyczna nie tylko pomoże ci szybciej spełnić marzenie o wymarzonej sylwetce, ale także poprawi ci nastrój i doda energii. Nie musisz od razu decydować się na zbyt intensywne ćwiczenia, które mogą cię tylko zniechęcić. Buduj swoją wytrzymałość, pływając, jeżdżąc na rowerze lub uprawiając jogging.
  2. Wybierz najlepszy termin na rozpoczęcie diety. Okres świąteczny  to na pewno  nienajlepszy czas do takich postanowień. Świąteczne wypieki, słodycze, które dostajemy w prezencie, długie siedzenie przy stole z rodziną… wtedy je się zazwyczaj więcej niż normalnie.
  3. Nie rób zakupów, kiedy jesteś głodna, ponieważ wtedy w twoim koszyku znajdzie się dużo więcej produktów spożywczych, niż jest ci w rzeczywistości potrzebnych.
  4. W czasie diety przychodzi oczywiście ochota na słodycze, wtedy warto mieć przy sobie jakiś zamiennik. Świetnie sprawdzi się jabłko, ponieważ podniesie nam poziom cukru we krwi. Jeżeli nie kupimy słodyczy, nie będziemy ich mieli w domu! Kiedy już naprawdę nie możemy pozbyć się silnej potrzeby, żeby zjeść coś słodkiego, zdecydujmy się na pełnoziarniste ciastko lub suszone owoce.
  5. Nie warto co chwilę sprawdzać efektów diety na wadze. Wybierz konkretny dzień, w którym będziesz to robić. Najlepszym odstępem czasowym będzie tydzień.

Na efekty diety trzeba poczekać, jednak naprawdę warto zrobić to dla swojego zdrowia. Jeżeli osiągnęłaś już prawidłową masę ciała i pragniesz pozbyć się szybko i efektywnie tkanki tłuszczowej, możesz skorzystać na przykład z  zabiegu Body Jet, który jest wykonywany przez doświadczonych specjalistów chirurgów  w renomowanej Klinice Dermatologii Estetycznej i Anti Aging Melitus w Warszawie.

Na czym polega zabieg?

Zabieg Body Jet pozwala trwale usunąć tkankę tłuszczową. Wykorzystuje on technikę WAL (Water-jet Assisted Liposuction) – to metoda liposukcji strumieniem wodnym. Warto podkreślić, że jest ona nowatorskim rozwiązaniem, które jest znacznie mniej inwazyjne niż klasyczna liposukcja. Efekty widoczne są natychmiast. Zabieg pozwala na precyzyjne “wymodelowanie” sylwetki, trwa od 2 do 4 godzin i jest wykonywany w nasiękowym znieczuleniu miejscowym. Dodatkową zaletą jest to, że pacjent od razu po zabiegu może wrócić do domu.

Jakich efektów możemy się spodziewać?

  • Miejscowa redukcja tkanki tłuszczowej.
  • Zmniejszenie obwodu poddawanego zabiegowi miejsca.
  • Wymodelowanie sylwetki.
  • Odessany tłuszcz można wykorzystać do wypełnienia zmarszczek, powiększenia piersi, modelowania pośladków oraz do zlikwidowania uszkodzeń i ubytków ciała, które powstały w wyniku wypadków.

Więcej informacji o samym zabiegu znajdziesz na stronie: stronie:http://klinikamelitus.pl/zabiegi/body-jet-maloinwazyjna-metoda-liposukcji.

Podobne Posty

Zostaw odpowiedź

Twój e-mail nie zostanie opublikowany